درباره ما
نمایندگی
هوشمند سازی
خدمات
محصولات
صفحه اصلی
 
 

کارت هوشمند دانش آموزی

کارت هوشمند دانش آموزی با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع به مربیان و دانش آموزان باعث افزایش سرعت و کیفیت آموزشی مدارس و آموزشگاهها میشوند. کارت های هوشمند را میتوان برای کلیه امور جاری مدرسه برنامه ریزی کرد . حضور و غیاب خودکار, کلیه خرید ها از بوفه استفاده در شبکه شتاب به عنوان کارت بانکی دانش آموزان ، دسترسی دانش آموزان به مکانهای مختلف از قبیل کتابخانه و سایت کامپیوتر, ثبت موارد انضباطی و.... تنها گوشه ای از توانایی های این تکنولوژی را برای مدارس نشان میدهد.

طراحی و چاپ انواع کارت های دانش آموزی و پرسنلی از قبیل کارت های مغناطیسی، بدون تماس و شناسایی در طرح ها و رنگ های شاد و متنوع از دیگر خدمات شرکت بهسامان تدبیر می باشد.

بهسامان تدبیر با همکاری بانک سامان اقدام به صدور کارتی دو منظوره نموده است. به این ترتیب کارت دانش آموزی دانش آموزان می تواند کارت بانکی آنها نیز باشد. کارتی که علاوه بر استفاده در مدرسه به عنوان کارت حضور و غیاب، بوفه و ... می تواند به عنوان کارت بانکی دانش آموز در شبکه شتاب، دستگاه های خود پرداز و پایانه های فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت و عملکرد این سیستم ها سفارش خود را روی سایت ثبت کرده و یا با شماره تلفن 66953520 داخلی 1 تماس بگیرید.

ثبت سفارش